zondag 2 oktober 2022

Proficiat, van harte enz.


Afgelopen vrijdag was onze tweeling jarig.
34 jaar al weer, waar blijft de tijd.
Dit kaartje maakte ik voor onze zoon Niels.
Hij heeft hem nog niet gezien want hij is nog op huwelijksreis.
Leuke verrassing als hij thuiskomt.
Op de bruiloft speelde hij tijdens de ceremonie live gitaar voor zijn lieve aanstaande (en ons)
Daar moest ik dus wel wat mee doen dat snappen jullie wel.
Er ligt hier nog een stapel CD's om te gebruiken en toevallig of niet had ik nog bedrukte sheets die ik in de CD vorm heb gestanst.
Het achtergrondpapier staat vol met muzieknoten, dus past wel.
Een stenen muurtje stempelen, een bijpassend plaatje en muzieknoot en klaar is de kaart.
Niets meer aan doen.

Bij Girlz Creative Crafts willen ze een mannenkaart met plaatje zien.

De kaart voor onze dochter komt snel.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Pretty Paper bloc Men Only PK9169
Sheet
Afbeelding: Syta nr. 171008
Stempel stenen: Bits & Pieces CLBP94 van Crealies
Muzieknoot: Creatables LR0167
Gems: JU0817

Groetjes
ANITA

 

2 opmerkingen:

  1. Stoere kaart !!!!
    En gefeliciteerd met de twee !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke en toepasselijk kaartje . Nog gefeliciteerd met niet één maar twee .
    Dit kaartje vind hij vast top.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita