dinsdag 8 november 2022

Fijne Feestdagen


En nog eentje dan maar!
Vorige week had ik een workshop die ik geef inclusief de materialen.
Toen ik in de workshopruimte bezig was met die voor te bereiden vond ik onder mijn rilboard nog wat materialen die afkomstig zijn van eerdere workshops. Reserve materiaal of een compleet setje vanwege een afmelding.
Dat lag er maar te liggen, dus kreeg ik het idee om daar maar eens wat mee te doen.
Ik heb er 2 kerstkaarten mee gemaakt waarvan dit er eentje is.
Vraag me dus niet welke kleur cardstock van Stampin'Up! dit nu is, ik zou het niet weten. In ieder geval eentje die al lang met pensioen is.
Maakt ook niets uit, het designpapier zat erbij en past qua kleur.
Wat stempelen en klaar is weer een kerstkaart
Er liggen nog meer van dit soort papiersetjes en oud-workshops.
Heb me dus voornomen om die allemaal weg te werken voor eind jauari.
Benieuwd of dat lukt.

Wat heb ik gebruikt:
DSP en cardstock: oudjes van SU
Bomen: stempelset Wonderland
Eland: stempelset Merry Moose
Tekst: set Fantastische Feestdagen
Velvet sheets
Rhinestones
Alles van Stampin'Up!

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, mooi papier en stoer rendier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita, volgens mij is dag old olive. Ik ben inmiddels ook definitief gestopt met SU. Je kaart vind ik super. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita