zondag 27 november 2022

Voor onder de boom


Ik heb het jullie al eens eerder verteld dat ik op mijn workshopsruimte nog allerlei materialen heb liggen die zijn overgebleven van Stampin'Up! workshops die ik gegeven heb. Of het was reserve voor de workshops of er was een afmelding waardoor er een hele set overbleef.
Dit is er een exemplaar van.
Een gestempelde afbeelding en een kaart.
Met wat extraatjes erbij heb ik er weer een kerstkaart van gemaakt voor de december voorraad.
Inmiddels ook al weer wat materiaal weggewerkt, maar die komen later.
Nu even deze met alles van Stampin'Up!.

Wat heb ik gebruikt:
Afbeelding: stempelset White Christmas
Label: Stitched Nested Label dies
Embossing: On Point Textured Impressions
Tekst: stempelset Knusse Kerst
Thick Bakerstwine

Groetjes
ANITA


 

1 opmerking:

  1. HOI Anita, Mooie manier om van je materiaal af te komen :-) Ik heb ook nog alles van Stampin up liggen. Zal ook eens nakijken wat ik nog over heb van workshops. Je kaart vind ik hardstikke leuk, mooi dat zwart/wit en dan toch nog 2 andere kleurtjes. Groetjes, Karen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita