dinsdag 29 november 2022

Fijne kerst


Voordat ik als gastdesigner aan de slag ging had ik het model van deze kaart al bijna klaar.
Het is een model van Mijn Schatkaart op Facebook.
Toch maar eerst aan de projectjes van Scrap@home begonnen dus bleef dit liggen.


Aangezien de challenge maar tot eind november loopt heb ik hem toch maar afgemaakt en geplaatst.
Het is een superleuk model waar je veel op kwijt kunt.


Ik heb wat Gnomes gestempeld en ingekleurd met Copics en die samen met labels uit het papier hierin verwerkt.
Ik ben er tevreden mee.

Bij Beccy's Place is het a Month of Holiday Cards

Wat heb ik gebruikt:
DSP I'll be gnome for Christmas van Craft Sensations
Vierkanten: Crealies
Fijne Kerst: Creatables LR0773
Gnomes: Gomies Craftlab CCL-FR-STAMP282 van Studiolight
Bomen: Craftables CR1602 ByMarleen
Rhinestones red: CA3159
Lint, Bakerstwine
Copics

Groetjes
ANITA

 

4 opmerkingen:

  1. Wat zijn die gnomes toch leuk he, Anita. Lekker vrolijk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke kaart met al die vrolijke gnooms. De kaart ziet er best 8ngewikkeld uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart met de gnomes Anita! Leuk model en leuk dp.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awesome card fold Anita, and a wonderful selection of patterned papers and cardstock. The little gnomes are adorable and look very festive!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita