vrijdag 25 november 2022

Merry Christmas


En weer een kerstkaart en wéér een gevalletje van lastig op de foto te krijgen qua kleur.
De foto hieronder klopt wel weer met de werkelijke kleuren.


Het het modelletje gevonden op Pinterest.
Heb wel grote moeite gehad om die cirkel te plakken zodat hij bleeft zitten.
Echt allerhande lijmen en tape gebruikt en steeds kwam hij er weer vanaf zeilen.
Nu met Tacky Tape, je weet wel die oranje....., die blijft zitten eindelijk.
Als je hem dicht doet dan staat er best spanning op de cirkel dus dat was het probleem.
En dat staat er ook nog een challenge op 52 Weeks to Christmas - Maak een kerstkaart en laat je inspireren door het DSP.
Dat heb ik hier ook gedaan met de poinsetta.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Christmas Wishes van Scrapboys
Cirkel: Creatables LR0763
Poinsetta: Anja van Laar's Creatables LR0779
Mirror paper gold: CA3134

Groetjes
ANITA

 

9 opmerkingen:

  1. Een heel mooie kaart, dat dp is echt prachtig, maar je poinsettia's en het model ook. Wat een verschil van kleur op de 2 foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en de aanhouder wint! Ja, het is inderdaad lastig met het licht om een goede foto te maken. Zeker aan het eind vd dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een mooie kerstkaart gemaakt en leuk dit model kaart. Zo leuk met dat labeltje onder de poinsettia.
    Ik ben blij dat ik deze ook heb, want de bladjes zijn heel handig.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je moeite wordt beloond met een hele mooie sfeervolle kerstkaart in een leuk model Anita. De aanhouder wint hihi.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het knap als je zo met een patroon werkt via Pinterest, bij mij gaat het altijd fout, ik lees bij jouw dat de cirkel op spanning staat , dat zou bij mij ook gebeuren, ik krijg het dan nooit zoals ik het bedacht heb. Ik vind het een knap staaltje werk, en de poinsettia is erg gaaf. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat knap gedaan, mooie kaart.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging, laat je inspireren door het designpapier.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, Anita. Mooi model! En heel mooi dp gebruikt.
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging, succes!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie zo , top model !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart heb je gemaakt voor de Challenge.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita