dinsdag 1 november 2022

Winterse kerstkaart


We zijn aangeland bij de 11de maand van 2022, november dus.
Dit keer is het mijn beurt om de challenge op te starten op de Facebookgroep van Creatief met Angela's Hobbycorner.
Het thema van november is WINTER/KERST. Jij mag zelf kiezen.
Ik heb een winterse kerstkaart gemaakt met het model van Mijn Schatkaart.


Hier een foto van bovenaf zodat je de ruimte kunt zien die in de kaart zit en groot voordeel ook nog dat hij plat in een envelop past.
Je kunt hier een heel tafereel in kwijt als je wilt.
Ik heb het wat eenvoudiger gehouden omdat het papier al zo mooi is dat ik niet alles vol wilde plakken.
Komen jullie ook weer gezellig meedoen op Facebook??

Bij Carlin's Kaartenparadijs start ook een thema WINTER en glitters.
Bij Hobbyvision vragen ze een kerstkaart.
Bij 2 Sisters on the blog vragen ze stiksteekjes

Wat heb ik gebruikt:
DSP en afbeeldingen: Winterdream van Craft & You
Bomen/sterren: Craftables CR1483 ByMarleen van MDesign
Sneeuwrand: Craftables CR1607 MDesign
Tekst: Craftables CR1561 ByMarleen van MDesign
Snowpaper: CA3104 MDesign
3D Schnee van Viva
Mica

Groetjes
ANITA

7 opmerkingen:

  1. Dat kaartmodelletje heb ik ook al eens gemaakt. Leuk winters tafereeltje. Volgens mij zit er wat glitter op? Dan kan je meedoen bij Carlin's Kaartenparadijs waar we ook dit thema hebben
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi winters tafereeltje en de glitters zie ik ook op de sterren en boompjes duidelijk aanwezig.
    Bedankt voor je deelname aan onze net gestarte challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Anita!
    Dank je wel voor het meedoen met onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sorry Caroline er ging wat mis met goedkeuren dus plaats hem even zo

      Verwijderen
  4. Een mooi doorkijkje Anita.
    Dank je wel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita