zondag 6 november 2022

Gnome


Gaan we weer......nog een kerstkaart, maar dan in een NIET traditionele kleur.....rose dus.
Het is weer een blokjeskaart op Cromelux papier en bewerkt met Copics naar een idee van Diny Sprakel.
Ik heb nog een stapeltje achtergronden liggen, omdat ze super snel en gemakkelijk te maken zijn.
Zou je dat ook eens willen proberen kijk dan eens op het YouTube kanaal van Diny.
Ik heb hier roodtinten Copics gebruikt maar met de activator erbij wordt het toch roze op dit gladde papier.
Niet erg dus want ik heb een vel roze Gnomes liggen die daar superleuk bij passen.
Tekst erbij en klaar is weer een kerstkaart.

Wat heb ik gebruikt:
Achtergrond: Copics en Activator
Framestamp: Dark Room Door
Gnome: Bella Lulu van Noor Design
Tekst: Gnomies Craftlab CCL-FR-STAMP282 van Studiolight
Sterren: Art Stamp MM1631 van MDesign

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita