maandag 27 februari 2023

CAS Kaart

 

Ik ben bezig met wat spullen te gebruiken die nog nieuw in de verpakking zitten. Gewoon te erg!!!!
Je grijpt toch vaak naar de standaard dingen en vergeet dan de nieuwere materialen.
Zo had ik van Marianne Design de bloemenvazen, een takje en de spetters nog niet gebruikt.
De achtergrondstempel vond ik maar niets dus zoek je wat anders.
Een tijd geleden bij een videotutorial van Diny Sprakel achtergronden gemaakt met Copics en Activator.
Daar had ik een paar kaarten mee gemaakt maar er lagen ook nog wat achtergrondjes te wachten, dus één en één is twee.
Een CAS (clean and simple) kaartje in lentekleurtjes.
Niet moeilijk en redelijk snel klaar, alleen de droogtijd was wat langer op dat Chromolux papier.
Inmiddels toch maar Stazon besteld daarvoor.
Er volgen nog wel meer dus.

Bij 2 Sisters on the blog mag je max. 3 kleuren gebruiken. Dit is mn 2de kaart

Wat heb ik gebruikt:
Achtergrond: Copics en Activator
Vaas: Silhouette Art CS1121
Tak: Silhouette Art CS1119
Spetters: Silhouette Art CS1120
Paperclip: Craftables CR1589
Tekst: Lentegroetjes CS1128
Rhinestones mint: CA3158

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Prachtig Anita!
    Dank je wel voor nog een keer meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Caroline Dt 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Anita.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita