zondag 4 juni 2023

Coffee and Friends.....


Wat een leuk doosje is dit geworden n.a.v. de live van Yvonne Donders van Kimya Verpakkingen.
Ik heb nog het nodige designpapier van Stampin'Up! liggen, dus dat was een goede gelegenheid om daar weer eens wat mee te doen.
Ook de glazen kokers had ik nog, die heb ik gevuld met koffiebonen.


Hier zie je de bovenkant wat beter.
De afbeeldingen heb ik geknipt uit het designpapier.


En dan de jammie vulling.
Onderin zit een rijstreep met witte chocolade en caramel, 3 pakjes om een bakkie koffie mee te maken en de bonen.
Een leuk kadootje om mee te nemen als je op visite gaat.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Coffee Break SU
Cirkel: Craftables CR1261 MDesign
Tekst: set Perfect Blend SU
Distrssinkt: Vintage Photo

Groetjes
ANITA

 

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita