zaterdag 17 juni 2023

Happy Birthday


Ik ben momenteel wel op de mannen-kaarten-toer.
Dit is de 3de al deze week.......
Soms heb je van die weken dat er allemaal mannen jarig zijn.
Deze kaart is voor mijn petekind die komende week 51 wordt......au, au!!!!
Betekent dat ik ook al zeker zo oud ben, al was ik nog jong toen hij geboren werd.
Hij is de zoon van mijn jongste tante die maar 17 ouder was dan ik. Ook jong toen!
Ik zag het idee bij het blog van Lift Challenge.
Het is tevens het thema daar, dus hij kan ook gelijk meedoen met de uitdaging.
Iets met 2 vliegen.......

Wat heb ik gebruikt:
Happy: Hello You thinlits van Stampin'Up!
Tekst: CS0883 MDesign
Vlinder: Lemoncraft

Groetjes
ANITA

 

4 opmerkingen:

  1. Leuk hoor: alles zo kris kras door elkaar!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lift Anita…leuke stans!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, speels en vrolijk is jouw mannenkaart lift voor onze challenge, Anita! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita