dinsdag 27 juni 2023

Mini album


Dit mini-album heb ik gemaakt met een stans van Sissix. Wel zelf e.e.a. toegevoegd zodat het wel een eigen ding wordt.
Super leuk om te maken, de basis is goed.


Hij wordt wel redelijk dik, dus opsturen is niet echt aan de orde maar weggeven of zelf houden kan altijd toch?


Eén keer opgegeklapt is dit resultaat. Ik heb beiden zijden gelijk gehouden voor de rust.


En dan helemaal open met 2 kleine pockets en 2 grote waar zelfs een reep chocolade in kan.
Ik heb er voor nu 2 labels in gedaan en zie wel wat er verder nog bij kan of moet als hij een bestemming heeft.

Bij Hobbyvision willen ze labels zien voor challenge 134.

Wat heb ik gebruikt:
Stans Sissix
DSP: Vintage Sky van Craft O'Clock
Extra set behorende hierbij
Sierrand pockets: Creatables LR0599
Lint, kant,scrappersfloss, sisal

Groetjes
ANITA



 

3 opmerkingen:

  1. Wauw, wat prachtig gemaakt! Ik geloof niet dat ik het geduld heb voor zulke uitgebreide projecten, maar het resultaat mag er zijn.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend in 1 woord Anita, heel mooi gedaan met dit prachtige DP! 👏
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita