vrijdag 30 juni 2023

Accordion project


Nu weer eens een heel ander projectje, een accordion/labelboekje.
Het is een patroon van Renate van der Stege.
Ik heb het al even af maar nog geen tijd om het te plaatsen.
Dat moest nu toch echt.


Het was wel een werk maar dan heb je ook wat.
Ik ben fan van rood en rose dus moest het in één van die kleuren.
Van Stampin'Up! had ik nog het mooie klaproospapier waar ik héél zuinig op was.
Nu had ik daar een goede bestemming voor.


Er zitten 10 pockets in waar ik fotootjes van onze kleinkinderen op wil maken.
De ketting en toebehoren lagen hier nog uit mijn tijd dat ik sieraden maakte. 
Ook fijn dat er een bestemming voor is.
Bovenop heb ik de kleuren van het papier terug laten komen. 
De bloemen zijn van foam die ik zelf op kleur bracht.
Super blij met het resultaat.

Bij Hobbyvision loopt een challenge waarbij je labels moet gebruiken.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Peaceful Poppies Designer Paper van Stampin'Up!
Poppies: Creatables LR0587 MDesign
Bladeren: Florals 15 nr. 1951 Elizabeth Craft
Mini bloemen: Florals mini nr. 2044 Elizabeth Craft
Bloemenfoam
Inkt, brads, ketting + sluitingen

Groetjes
ANITA

 

1 opmerking:

  1. Een prachtige creatie. En leuk dat je er al een bestemming voor hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita