donderdag 1 juni 2023

Om van te snoepen


Heerlijk aardbeien!!!!
Hou jij daar ook zo van?
Op een kaart kun je er ook alle kanten mee op.
Gewoon een zomerse kaart, een beterschapskaart kan ook, maar ook lekker gewoon om van te snoepen.....
Dat laatste heb ik dus gedaan.
Heerlijk aardbeikaartje dus.
Tja wat moet ik er nog meer van zegen.....niets dus.
Oja alleen nog wat ik heb gebruikt en dat hij voor een challenge is.

Bij 4 Seasons Swap Challenge blog hebben ze een leuke sketch

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Fruity Garden Craftlab CCL-FR-PP81 Studiolight
Cirkel: Craftables CR1597
Aardbeien: Creatables LR0510
Banner: Collectables COL1398
Tekst: Mmm......lekker CS1129
Izink inkt
Lint

Groetjes
ANITA

 

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige uitvoering van onze sketch.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij 4-SCB.

    Groetjes Nelly (DT4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zomers kaartje met de aardbeitjes! Bedankt voor je deelname aan onze sketch-challenge op het 4-Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig en aardblij kaartje.er leuke en vrolijke uitvoering van de sketch. Bedankt voor je deelname, groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita