zondag 25 juni 2023

Pop-up kaart


Ik heb weer een grote pop-up kaart voor jullie gemaakt, nouja ook voor mijn workshopdames. 
Zij gaan hem woensdag maken.
Het is een Engels filmpje en zij maken altijd vrij grote kaarten.
Deze maat is 5 x 7 inch
De binnenkant is de blikvanger met een dubbele pop-up.


Ik ben helemaal niet van het paars en toch heb ik het deze week al 2 keer gebruikt, tja .....
Het gebruikte designpapier, vellum en embelishments komen allemaal uit hetzelfde blok, dus past alles mooi bij elkaar.

Bij Carlin's Kaartenparadijs hebben ze een challenge waar deze kaart mooi in past.
Hout + bloemen

Wat heb ik gebruikt:
Model Sam Calcott UK
DSP: luxe Paperbloc van Décotime
Rhinestones lilac: CA3164 MDesign

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Gave kaart !!!
    Hou wel van grote kaarten !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Leuk modelletje met die pop-up delen erin. En paars is toch een mooie kleur met die lavendel erop.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart.
    Heel leuk model.
    Tof gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita