zaterdag 2 december 2023

Een nieuwe woning

 4259

Even weer iets anders dan kerst. Soms moet ik even afwisselen.
Mijn zus is vorig weekend verhuisd naar hun nieuwbouwhuis.
Toch leuk als je dan een kaartje krijgt op je nieuwe adres.
Dit kaartje is vorige maand gemaakt op de workshop hier thuis.
Ik had hem nog niet geplaatst omdat hij voor mijn zus was.
Anders is de verrassing er af mocht ze hier kijken.
Er hoeft natuurlijk niet altijd een huis op te staan.
Het idee zag ik op Pinterest voorbij komen en als je dan net even geen inspiratie hebt dan is dat wel fijn.
Dank aan de maakster.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Basic White, Lemon Lime Twist, Wisteria Wonder
Achtergrond: stempelset Gorgeous Grunge
Grote bloem: set Flower Shop + pons
Kleine bloem: Petite Petals + pons
Tekst: set Sentimenten + pons
Parel

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Een hele mooie kaart voor je zus en leuk met dat groen erbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita