donderdag 7 december 2023

Fijne Feestdagen

 4260

Patroon van het inmiddels gesloten blog van Craft Sensations.
Je maakt dit leuke mini album met een vel van 30 x 30 cm. 
Met wat ril-, knip- en vouwwerk wordt het dit model.


De eerste pagina met een grote pocket en 2 kleine in het midden met daarin tags.


De laatste pagina is eigenlijk hetzelfde, 1 grote pocket.
Ik heb er 2 kleine flopjes opgeplakt. In de ene zit mijn nieuwjaarswens, in de andere komen onze namen.
2 Weken terug hier gebruikt voor een workshop. De dames hadden even moeite met het in elkaar vouwen maar de resultaten waren superleuk.
Ik heb ook nog een kleine variant liggen met een vel van 21 x 21 cm.
Die wordt uiteindelijk zo klein dat hij aan een kadootje past.
Dat was een probeersel. Ik zal hem nog wel afmaken.

Het is ook kerstkaartendonderdag bij 52 Weeks to Christmas
Bij Kaartjes Inspiratie Challenge blog willen ze een vleugje rose.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: It's beginning to look a lot like Christmas van Craft Sensations 2021
Grote bomen: Craftables CR1602
Kleine bomen: Craftables CR1483
Kaarsen: Craftables CR1425
Cirkel Fijne Feestdagen: Craftables CR1561 ByMarleen
Hert: Craftables CR1445
Envelopjes: Craftables CR1518
Tekst Nieuwjaar: Kerst- en Nieuwjaarswensen CS1008
Snowflakes: Craftables CR1335
Glitter paper gold: CA3121
Gesso, lint, hempcord

Groetjes
ANITA

7 opmerkingen:

  1. Heel gaaf, Anita! En van het CraftSensations blog kun je nog steeds veel inspiratie halen. Jammer dat ze gestopt zijn.
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf model heb je weer gevonden op het blog van Craft Sensations, hij is schitterend.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi mini album met veel leuke decoraties.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie creatie Anita, ik ken hem nog wel, en jammer dat het gesloten is ook.
    Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig knap knutselwerk...heel mooi.
    Gezellig dat je er bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een prachtige kaart en mooi designpapier en ik ben benieuwd naar de kleine variant.
    Craft Sensations vond ik ook altijd leuk en mooie patroontjes hebben ze daar. en ik kijk er nog wel eens.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig minialbumpje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita