zaterdag 30 december 2023

Happy mail

 4273

Gewoon even wat anders tussendoor.
Ik noem dit een klapkaartje omdat hij naar beiden kanten open gaat.
Ik heb hem al even geleden gemaakt voor een worshop hier en vergeet hem steeds te plaatsen.


Als je de voorkant openklapt dan staat er een leuke tekst.


De kaart zelf kan ook nog naar beide kanten worden geopend.
Hier komt het designpapier nog een keer terug.
Aan de linkerkant zit een lief envelopje met daarin een bijpassend kaartje. 
Hier past nog genoeg tekst op een heel verhaal zelfs....
Het middenstuk heb ik gestempeld
Gewoon weer eens wat anders.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Basic White, Pink Petal, Lovely Lipstick
Inkt: Lovely Lipstick, Old Olive
DSP: Best Dressed
Bloemen: set Pretty Perennials
Dies: Perennials Petals
Binnenkant: stempelset Field of Flowers
Envelop + kaartje: Best Dressed notecards
Alles van Stampin'Up!

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Dat ziet er leuk uit Anita. Mooi gemaakt.
    Fijne jaarwisseling,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita