maandag 25 december 2023

Fijne Kerst

 4270

Even tussendoor een andere kaart om jullie allemaal 

FIJNE KERSTDAGEN 

te wensen.
Gezellig met familie of lekker zelf thuis chillen.
Het kan allemaal.
Hier krijgen we logees en 2de kerstdag nog wat extra familieleden.
Samen vieren we kerst.

Dit kaartje maakte ik in de traditionele kleuren, dat is voor mij toch het meest kerstige.
Het groen lijkt wat donker maar is in het echt lichter.
Bijna alles is van Craftlab, behlave de sneeuwvlokken.
De ballen knipte ik uit het designpapier, effe een geduldwerkje maar vond dat toch het mooste.

Na de kerst laat ik nog een klein kaartje zien met het bijpassende doosje

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Merry & Bright CCL-FR-))95 van Craftlab
Frame: Nested Rectangles CCL-ES-CD524 van Craftlab
Fijne kerst: Wordz XL CCL-ES-CD704 van Craftlab
Sneeuwvlokken: Craftables CR1335 MDesign
Snowpapier: CA3104

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita