maandag 18 december 2023

Houder met melkpakjes

 4267

Het is wel kerst maar geen kaart........
Ik heb 2 setjes gemaakt maar ben de 2de vergeten op de foto te zetten.
Dat kan ook niet meer want ze zijn inmiddels gevuld met theelichtjes op de plaats van bestemming.
Vorige week zijn ze ook gemaakt op de workshop hier thuis.
Aan de houder heb ik ook nog een labeltje gehangen met de beste wensen.
Allemaal vergeten op de foto.
Mijn hoofd wil momenteel niet echt dus vergeet vanalles en ben de inspiratie kwijt.
Komt niets uit mijn handen. 
Gelukkig waren alle kerstdingen al lang klaar.

Wat heb ik gebruikt:
Melkpakjes: Bigz "L"mini milk carton van Stampin'Up!
Cardstock: Cherry Cobbler SU
DSP: Trim the tree van Stampin'Up!
Lint uit voorraad.

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita