dinsdag 12 december 2023

Kadootjes

 4264

Gisteren gaf ik de laatste workshop van dit jaar.
Ik maak er dan altijd een klein feestje van. 
We wisselen kerstkaarten uit en wat extra's bij de koffie/thee.
Ik maakte voor de dames een kadootje als 'kerstkaart'. 
Ze waren er blij mee, dus geslaagd.
Dit zijn  er een paar, allemaal ongeveer hetzelfde behalve het designpapier.
Het was wel leuk om te maken weer.
Het doosje maakte ik op maat voor de inhoud met de Gift Bag punchplaat van Stampin'Up!

Bij Creative Moments willen ze kadootjes zien

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Have yourself a merry little Christmas van Craft Sensation
Poinsetta en bladeren: Florals 24 nr. 2084 van Elizabeth Craft Design
Tekst: Kerstpost CCL-FR-STAMP273 van Craftlab
Mirror paper gold: CA3134
Takjes met bestjes
Lint, Twine, Gesso

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita