maandag 2 september 2024

Merci en hallo

 4406

Nouja wat is dat nu voor titel....!!!!
Bij een zoektocht naar iets kwam ik deze pocketkaartjes tegen in mijn Stampin'Up! lade.
Het is ooit een pakket geweest waar alle benodigheden bij zaten en dus snel een kaartje gemaakt kon worden.
Dan heb je een serie gebruikt tijdens een workshop en ja dan blijven er wat weesjes over, deze dus.
Ik ben er maar even voor gaan zitten, heb er wat bloemen in kleur bijgestempeld en heb ze gemaakt, ook weer opgeruimd.
Ze zijn toch eigenlijk best leuk.
Zo ligt er nog wel meer, dus wie weet komen die binnenkort aan de beurt.

Wat heb ik gebruikt:
Restantset Stampin'Up!
Bloemen: stempelset Perennial Birthday
Markers: Calypso Coral, Rich Razzleberry, Old Olive

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Wat zijn die mooi! Prachtige kleuren en een leuk modelletje.
    Ik heb ook nog ergens restjes van workshops, ook eens erbij zoeken en eens iets mee maken.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar .....
    Maar super leuk !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita