woensdag 11 september 2024

2 jaar getrouwd

 4410

Afgelopen weekend trouwde onze oudste dochter, maar afgelopen dinsdag was ook de trouwdag van onze tweeling.
Onze zoon was 2 jaar getrouwd en onze dochter 8 jaar.
Daar moest natuurlijk ook een kaart voor worden gemaakt tussen de bedrijvigheid door.
Helaas ben ik in de hectiek vergeten om de kaart van onze dochter op de foto te zetten.
Ga proberen om dat nog te laten/doen.
Deze kaart maakte ik dus voor onze Niels en Famke.
De combinatie kleur lijkt grijs maar is de bijpassende kleur grijsgroen die in het papier zit in de blok van Marianne Design.
Ik ben deze week niet zo actief want de 2 kinderen van onze dochter logeren hier, dus de handen vol overdag. Hun papa en mama zijn op huwelijksreis.
Volgende week maar weer.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: So Lovely PK9187 MDesign
Cirkels: Creatables LR0852 MDesign
Afbeelding: Matties Mooiste MB0208 MDesign
Blaadjes: Florals 13 nr. 1874 Elizabeth Craft Design
2: Letterboard DF3454 MDesign
Jaar: Project NL PL1510 MDesign
Getrouwd: CS0885 MDesign
Bloemen, parelsnoer

Groetjes
ANITA
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita