donderdag 5 september 2024

Gezellig kerst

 4407

Een kerstkaart die ik maakte voor een workshop hier thuis met een verrassende binnenkant.


De dames dachten dat het heel moeilijk was, maar het viel dus reuze mee.


Het geeft wel een supergaaf resultaat. 
Als je aan de zijkant trekt dan komen de kaartjes te voorschijn.
Ik heb er nog geen tekst opgezet, dat doe ik t.z.t.

Kaart kan meedoen bij 52 Weeks to Christmas.

Wat heb ik gebruikt:
Patroon Srusthti Patil
DSP: A Christmas Story CCL-ES-DPP220 Craftlab
Afbeeldingen: Bella Lulu 3000/0023 Noorenzo
Christmas Time Craft O'Clock extra set
Tekst: Lichtpuntjes CCL-FR-STAMP510 Craftlab

Groetjes
ANITA
 

1 opmerking:

  1. Zeker een super gaaf resultaat !!!!
    Mooi geheel Anita !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita