zaterdag 28 september 2024

Kerst vintagekaart

 
 4415

Onlangs ben ik gevraagd door Jolanda van Noor en Zo of ik plaats wilde nemen in hun promoteam.
Ik had daarvoor wat kaarten voor de winkel gemaakt met de Jenine Mindfull Art Wild & Free collectie.
Denk dat ze goedgekeurd waren en daarom de vraag kwam.
Ik wil dat wel proberen dus.
Ik kreeg gelijk de vraag of ik met de nieuwe kerstcollectie van Jenine ook wat wilde maken.
Deze kaart stond donderdag op de Facebookgroep en een andere in hun nieuwbrief.
Deze kaart wil ik dus eerst even uitlichten.
De rest volgt nog. De kaarten zijn 27 en 28 september ook te zien op het Friendz Festival in de winkel in Waspik.
Ik heb er een schudkaart met sneeuw van gemaakt en verder wat afbeeldingen uit de collectie gebruikt.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Paperpad Festive Nostalgia JMA-FN-DPP253
Afbeeldingen Festive Nostalgia 
Tekststickers: JMA-FN-STIC24
Big Circle: JMA-FN-CD453
Shakerblister: SL-ES-BLIS08 Studiolight
Tekst: Kerstpost CCL-FR-STAMP273 Craftlab
Eiskristall Viva
Gesso, lintje

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita