maandag 16 september 2024

8 jaar getrouwd

 4411

Daar zijn we weer na een drukke week met de nodige logees.
De hele week de kinderen van 4 en 7 van onze net getrouwde dochter en tussendoor de kinderen van onze jongste dochter en daarna van de oudste zoon erbij.
Vanmorgen dus aan het puinruimen en beddengoed wassen geweest.
In de tussentijd dus nog kans gezien om de foto te maken van de kaart die ik voor onze jongste dochter maakte voor hun trouwdag.
Onze dochter houdt erg van paars/lila dus dat heb ik in de kaart verwerkt samen met het prachtige papier van ScrapBoys dat daar super geschikt voor is
Deze week ga ik weer aan de slag met nieuwe dingen maar kan dat helaas nog niet laten zien. De materialen zijn nog niet uit en de voorbeelden zijn voor de demo die ik geef bij het Creaweekend in Hardenberg.
Er is nog genoeg wat ik kan laten zien dus geen punt.
Laat gerust weten wat je er van vindt.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Lavender Love SD-LALO-09 ScrapBoys
Boog: Sissix stans
8: Letterboard DF3454 MDesign
Jaar: Project NL PL1510 MDesign
Getrouwd: CS0885 MDesign
Hart: Craftables CR1614 MDesign
Ringen: Creatables LR0853 MDesign
Bloemen: Florals 15 nr. 1951 Elizabeth Craft Design
Takjes: Creatables LR0843 MDesign
Hempcord: Vaessen
Rhinestones lilac: CA3164 MDesign

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita