zaterdag 7 september 2024

Merith 6 jaar

 4408

Onze kleindochter Merith wordt vandaag 6 jaar zoals je kunt zien.
Ze is afgelopen week begonnen in groep 3 en ze vindt dat helemaal leuk, nu gaat ze leren lezen!!!
Deze kleine meid is gek van tekenen en kleuren, het liefst met Oma's alcoholmarkers.
Gek op Unicorns en regenbogen.
Dat komt natuurlijk ook allemaal terug op de kaart die ik maakte voor haar.
Ze is de laatste dit jaar die nog een naamkaart moest krijgen.
Nouja de laatste..... , Abel is 8 maanden en telde nog niet mee toen ik dat bedacht, dus wellicht maak ik er voor hem ook nog eentje t.z.t.
Dit designpapier is supergaaf voor meidenkaartjes, lekker felle kleurtjes en hele leuke afbeeldingen.
Ze heeft vandaag wel een héle speciale verjaardag,  maar daarover volgende keer meer.

Wat heb ik gebruikt:
Letters: Alphabet Milano 470.784.257 Dutch Doobadoo
DSP: Unicorn Sweet CC-C61-US-8 Craft O'Clock
Afbeeldingen: Unicorn Sweet extra set CC-C61-US-11 Craft O'Clock
Van harte: CS0881 MDesign
Hiep, hiep: Lieve teksten CS1087 MDesign
Enamel Dots Over the rainbow: PL4532 MDesign

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd !!!
    Wat een mooie naam kaart !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart met haar naam.
    En wat een vrolijke kleuren , wordt hier vrolijk van.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita