dinsdag 11 mei 2021

Colorful Silhouettes stempels


Vorige maand bracht Marianne Design deze mooie blokstempels uit oder de serie Colorful Silhouettes.
Er zijn rechthoekige en vierkante vormen.
Daarbij 2 soorten bloemen.
Ik lekker aan hrt stempelen gegaan met verschillende kleuren Memento en de rechthoekige stempels.
De rode varianten heb je al langs zien komen als slimlinekaarten.
Dit zijn de normale formaten en zoals je ziet werkt dat ook super goed.
Hier volgt er nog eentje maar dan in groentinten.


Gemaakt met dezelfde bloemenstempel en de rechthoeken.
Hiermee kun je dus alle kanten op, dat is het leuke van deze stempels en vervolgens krijg je mooie CAS kaarten.

Wat heb ik gebruikt:
Oranje kaart:
Inkt Memento: Morocco, Tangelo, Cantaloupe
Blokken: Colorful Silhouettes Basic Rectangles CS1082
Bloem: Colorful Silhouettes Wild Flowers CS1084
Tekst: Different colors

Groene kaart:
Inkt Memento: Pear Tart, Bamboo Leaves, Pistachio, Olive Grove
Blokken: Colorful Silhouettes Basic Rectangles CS1082
Tak: Colorful Silhouettes Wild Flowers CS1084
Tekst: Different Colors

Groetjes
ANITA



 

6 opmerkingen:

  1. Leuk met die inktvlakken en het stempelwerk. Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie resultaat met die silhouette stempels! Groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    inderdaad twee verschillende kaarten. Ze zijn mooi qua kleur en vlakverdeling. Ze staan op mijn verlanglijstje deze stempels..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze prachtig Anita, misschien moet ik eens andere schoenen aandoen en ook gaan stoeien met de stempels 😉
    Groetjes Cécile

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt, ik ben je gaan volgen! Groetjes, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita