zaterdag 1 mei 2021

Doe een wens


Wat zijn de hortensia's toch prachtig hé?
Vanmorgen nog 2 hele felle roze in de tuin geplant.
Vorig jaar alle buxussen (20 stuks) moeten verwijderen vanwege de mot.
Nu langzaamaan weer vullen met andere planten.
Nog één plek en dan kan het weer groeien allemaal.
Op de kaart zijn het ook prachtige bloemen. Hier heb ik ook de grootste gebruikt al vind ik hem rijkelijk groot en zal toch wel vaker de andere maten gebruiken.
Ik denk dat ik deze kaart maar naar mijn moeder stuur voor moederdag. Zij houdt ook van hortensia's.
Op de achtergrond gebruikte ik de grote doilie van Jenine.
Ik had hem gewonnen tijdens een live uitzending.
Heb hem uit wit metallic papier gestanst en daarna licht bewerkt met blauwe inkt, heel subtiel maar.
Blij met het eindresultaat.

Bij Knutsel en Kadootjes willen ze nederlandse tekst zien.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Jenine's Mindful Art Collection JMA01
Doily: Jenine's Time to Relax StencilJMA12
Ticket: Jenine's Time to Relax JMA14
Mand: Creatables LR0702
Hortensia/blad: Creatables LR0703
Klein blad: Creatables LR0608
Takjes: Creatables LR0693
Klavertje vier: Craftables CR1539
Vlinder: Jenine's Diecut block JMA02
Tekst: Wensen ByMarleen CS1078
Parels: Scrap Umlimited

Groetjes
ANITA


 

5 opmerkingen:

  1. Wat is dit mooi geworden. Die bloemen zijn goed gelukt, lijken net echt.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige bloemen op je kaartje. Hortensia's zijn heel mooi en makkelijk te houden in potten of de tuin. Ze hebben wel veel water nodig.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben zeker dat je moeder heel blij zal zijn met deze kaart!
    ik wens je nog veel plezier met planten in de tuin
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is prachtig! We hebben vorig jaar nieuw geplant en alles begint weer mooi te groeien en te bloemen. Leuk om te zien hoe alles weer gaat leven.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie bloemenmand hebt je gemaakt. Bedankt voor je deelname bij K&K.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita