vrijdag 28 mei 2021

Labelkaart


Bij 2 Sisters on the blog zag ik nog en leuke uitdaging.
Je kan nog tot 31 mei meedoen dus.
Eerst moest natuurlijk de challenge nog online dus vandaar dat deze nu pas op mijn blog staat.
Gelukkig nog op tijd.
Je moet op hun blog één van hun eerste kaarten casen en het thema is vrouwenkaart.
Ik heb de kaart van Nicolette gecased.
De materialen komen uit mijn DT pakket van Angela's Hobbycorner. Daar kun je de materialen ook bestellen. Hier en daar wat Marianne Design gebruikt maar ook dat kan Angela leveren.
Jammer dat je het achtergrondpapier niet echt ziet zo want dat is supermooi, maar anders klopte het geheel niet voor de challenge......hihi!

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Studiolight Say it with Flowers SL-SWF-PP161
Labels Studiolight SL-USC-SCRAP17
Randen MDesign Creatables LR0696
Tekst: Wensen ByMarleen CS1078
Labels: MDesign Craftables CR1510
Vlinder: Lemoncraft
Hoekjes: MDesign Creatables LR0277
Kant, lint, hempcord

Groetjes
ANITA





 

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart met deze labels Anita.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel leuk geworden Anita maar je hebt mijn kaartje gelift hihi.
    Dank je wel voor je deelname bij onze challenge en leuk dat jij ook de uitdaging bent aangegaan.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart.
    Leuk dat je meedoet met onze 50e challenge, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita