maandag 17 mei 2021

Rozen zijn rood.....


Wat ben ik toch fan van de Stampin'Up! bundle 'Vrolijke viooltjes'.
Mijn favoriet uit de nieuwe catalogus.
Zo veelzijdig en leuk.
Ook het DSP is uit dezelfde bundle.
Dit model kaartje maakte ik voor de challenge op de Facebookpagina van Creaties Suzan.


Een simpel model maar echt super leuk met verrassingen aan de binnenkant.


Achterop heb ik ook een tekstje gestempeld.
De teksten komen ook uit dezelfde set.
Leuk, leuk.....!
Belangstelling?
Kijk dan op mijn Stampin'Up! blog
Daar kun je de catalogus digitaal inzien en wil je wat bestellen? 
Neem gerust contact met me op.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Fresh Freesia, Basic White
DSP: Pansy Petals
Stans: Pansy dies
Vierkant: Crealies
Linen Thread
Rhinestones

Groetjes
ANITA


 

2 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Anita! Zo leuk dat je meedoet!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Anita, lieve viooltjes er op. Ze staan in mijn tuin nog zo mooi te bloeien, heerlijk.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita