vrijdag 21 mei 2021

Nieuw thuis


32 1/2 jaar geleden lag ik in het ziekenhuis in afwachting van de geboorte van onze tweeling.
Samen met o.a. Janny lag ik daar op de kamer in Rotterdam, waar we toen woonden.
We hebben veel samen gepraat, gelachen, in spanning gezeten en na onze verhuizing naar het noorden van het land altijd contact gehouden door middel van kerstkaartjes.
Inmiddels elkaar ook weer gevonden via Facebook.
Zo wist ik dus ook van haar verhuizing na een heftige periode in haar leven.
Ik wilde voor haar een kaart maken en dat is deze geworden.
Het is al weer even geleden dat ze verhuisde en de kaart stond nog steeds op mijn pc om te plaatsen, dus het werd wel tijd nu.


De binnenkant is een pop-up geworden met de leuke plaatjes uit het designpapier van Mintay.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Mintay Lovely Day
Blaadjes voorkant: Nellie Snellen pons
Tekst: Huwelijkswensen CS0998
Tekst binnenin: Craftables CR1513
Gekochte bloemen

Groetjes
ANITA




 

3 opmerkingen:

  1. Wat een gave, verrassende kaart is dit. Echt geweldig gemaakt!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje! Bijzonder dat jullie al die tijd nog contact hebben gehouden. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie (verhuis)kaart. Erg leuk dat jullie na zoveel jaren nog steeds contact hebben met elkaar.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita