zondag 9 mei 2021

Flowers


Vorige week vond ik dit leuke patroon op het blog van Krealief.
Laat de nieuwe meichallenge op de Facebookgroep van Angela's Hobbycorner  nu een loaded kaart/envelop/tag zijn met bloemen.
Nou dan is de keuze snel gemaakt om deze superleuke kaart te maken.
Samen met het tulpenpapier uit mijn DT Pakket van Angela moesten er natuurlijk ook tulpen op de cirkel.


Binnen in de kaart zit een pocket waar ik een heleboel labels heb gestopt met allemaal verschillende bloemen van een scrapvel van Studiolight, ook uit het DT Pakket.


Op één van de labels heb ik een bloem gestempeld en vervolgens ingekleurd met Copics.
Wat een super gaaf model was dit om te maken.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Say it with Flowers Studiolight SL-SWF-PP161
Labels: scrapvel Studiolight SL-USC-scrap17
Tulpen: Creatables LR0653 MDesign
Tekst op label: Wensen CS1078 MDesign ByMarleen
Teksten en bloem: Say it with Flowers Studiolight SL-SWF-stamp526
Schuifgat: Grote labels Craftables CR1551 MDesign
Tekst: zeg het met.... PL1523 MDesign
Losse bloemen: scrapvel Studiolight SL-USC-scrap18
Label wit: Craftables CR1510 MDesign
Copics
Lint

Groetjes
ANITA

 

1 opmerking:

  1. Dat is inderdaad een mooi model. Superleuke kaart is het geworden! Je tulpenpapier is prachtig zeg.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita