woensdag 19 mei 2021

Je zit gebakken.....


Ik ben ook aan het koken gegaan met de leuke set van Marianne Design.
Ik ben niet zo weg van de muisjes maar die mis ik hier ook niet bij.
De koksmuts kan prima als basis dienen en dan aan de slag om met heerlijke aardbeien potjes aardbeienjam te maken.
Heerlijk is dat zelfgemaakte jam met halfzoete geleisuiker.
Heb jij dat al eens gedaan?
Ik doe het elk jaar, pruimenjam, aardbeienjam, perenjam (uit tuin dochter), peren/framboos (ook super lekker).
Ik koop nauwelijk nog ooit een pot in de winkel.
De jam is ook prima te gebruiken in allerlei baksels, dus elk jaar is alles weer op.
Super leuk om al fantaserend deze kaart te maken.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Pretty Paper bloc Rainbow PK9175
Driftwood (hout) PK9134
Dotpapier: Hema
Koksmuts: Craft Stencil PS8086
Planken: Creatables LR0708
Kookatributen: Collectables COL1493
Tekst: Joy!Crafts Bakery 6410/0084
Decoration Paper: mat zilver CA3127
Scrappersfloss, witte gelpen

Groetjes
ANITA



 

1 opmerking:

  1. Heel leuke en vrolijke kaart, Anita. Ziet er erg gezellig uit.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita