donderdag 1 juli 2021

Uitklapkaart


Rare titel hé?
Hoe noem je dit anders?
Dit kaartje maakte ik tijdens de ZOOM met een Stampin'Up! collega.
Super leuk toch?


Wie wil er nu niet zo'n mooie kaart krijgen?
Ik ben er helemaal blij mee en ga er ook iemand blij mee maken dus.
Wat vind jij er van?

En weet je......inmiddels he ik er zelf ook een online workshop mee gegeven voor mijn eigen dames.
In een héél andere kleur, eentje die van het scherm afspettert, maar nog even geduld, die komt volgende keer.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Basic White, Garden Green
DSP: Forever Greenery
Stempel: Natuurlijk voor altijd
Bladeren: Forever Flourishing Dies
Vlinders: Brilliant Wings Dies
Inkt: Shaded Spruce, Garden Green, Just Jade
Rhinestones
Lint
Alles is van Stampin'Up!

Groetjes
ANITA

PS Vandaag start er ook een leuke actie van Stampin'Up!
15% korting op heel veel prachtig designpapier.
Zie mijn Stampin'Up! blog

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita