woensdag 8 september 2021

Berries




Ik heb een paar dagen geen pc opgestart, druk, druk, druk dus!
Mijn man die sinds vrijdag in bed ligt met heftige rugproblemen, dat betekent voor mij af en aan de trap op en af, overal mee helpen etc.
Gister 4 kleinkinderen over de vloer om op te passen, jullie snappen de drukte dus.
Ga vandaag dus even wat extra kaartjes plaatsen, allemaal met de heerlijke blauwe bessen die nu overal volop verkrijgbaar zijn.
Wist je dat die ook nog eens super gezond zijn?


Ze zijn allemaal gemaakt met de mooie Stampin'Up! materialen.
Zoals je ziet allerlei opties om er verschillende kaarten mee te maken.
Bij deze stempelset kun je de stempels ook 'inkleuren' met de set zelf, dat scheelt wel lekker tijd.
De afwerking kun je atuurlijk bij elk kaartje weer anders doen.
Super veel opties dus.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Pacific Point, Granny Apple Green, Night of Navy, Garden Green, Basic White
DSP: Berry Delightful
Inkt: Garden Green, Granny Apple Green, Night of Navy, Pacific Point
Tekst: Speciaal voor jou
Stempelset: Berry Blessings
Stans rechthoek: Stitched So Sweetly
Ponsen
Pailletten, 
Rhinestones, Ribbon

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Leuke kaartjes met de blueberries Anita.
    Beterschap voor je man.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita