zondag 5 september 2021

Vlinders


Vorige week heb ik weer een Stampin'Up! workshop gegeven.
Dit kaartje hebben ze o.a. gemaakt. 
Het zijn wel héél veel vlinders geworden..hihi!


Als je hem opent dan komt er een verrassing te voorschijn.
Ook daar volop vlinders.
Ik had zoiets al eens gemaakt maar nu een gemakkelijk patroon gekregen van mijn collega demo tijdens de ZOOM meeting.
Komen er zeker nog wel meer.

Bij Make My Monday willen ze meer dan één vouw zien

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Just Jade, Basic White
DSP: Butterfly Byou
Inkt: Just Jade, Magenta Madness, Mango Melody, Sahara Sand
Vlinders: Bytterfly Brilliance
Stans: Brilliant Wings
Tekst: Little Ladybug
Rhinestones

Groetjes
ANITA

 

3 opmerkingen:

  1. Wat een gefladder op je kaart.
    Dit ziet er heel vrolijk uit.
    Een leuk kaartmodelletje ook.
    Mooi gemaakt Anita.
    En ik laat je even weten dat er op Carlin's Kaartenparradijs nog een verrassing staat voor jou.
    Kom maar snel eens kijken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love this DSP!! Your doodle outlines on the white cardstock are fabulous! Great card! Thanks for joining my fun folds themed challenge at Make My Monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amazing card Thanks for joining us at Make My Monday challenge

    auw wat een supertoffe kaart, Leuk dat je meedoet bij Make My Monday challenge

    Hugs

    grtjs Claudia

    DT Make My Monday challenge

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita