zaterdag 18 september 2021

Pop-up kaart


Bij Hobbyshop Veldmaat was er op de Facebookpagina een leuke demo met een pop-up kaart.
Ik heb het filmpje teruggekeken en hem ook gemaakt.
Ben eerst met de binnenkant begonnen in zwart/wit.
Het was best nog wat puzzelen hoe duie blokken in de kaart kwamen maar zoals je ziet is het gelukt.
Hij popt super mooi omhoog als de kaart opent.


Een dag later heb ik de buitenkant afgemaakt en de binnenkant afgewerkt.
Het is uiteindelijk een bijenkaart geworden en ook niet helemaal zwart/wit gebleven....haha!
Er is nu wat geel en goud in verwerkt. 
De kaart sluit met een band en magneetje en is prima te versturen.
Ik vond hem geweldig om te maken.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Black & White Collection van Craft Sensation
Golden Honey van Stampin'Up!
Bijen: Stempelset Honey Bee SU
Stansset: Detailed Bee SU
Labels: Craftables CR1352 MDesign
Copics
Hempcord

Groetjes
ANITA

 

3 opmerkingen:

  1. Super leuke pop-up kaart.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk en heel mooi gemaakt deze verrassende pop-up kaart Anita.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart…mooi gemaakt. Zo’n leuk effect.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita