maandag 20 september 2021

Vouwkaart met pockets


Dit kaartje heb ik al even geleden gemaakt maar staat nog steeds te wachten om te showen.
Dat heb je soms dat er weer andere dingen voor gaan, zeker als je best veel maakt.
Nu vond ik het wel tijd om hem te laten zien.
Het is een model van Craft Sensations.


Hier zie je hem opengeklapt, dan komen er 4 pockets te voorschijn waar je weer leuke kaartjes of kadokaartjes in kunt stoppen om weg te geven.
In het blok zaten al mooie kaartjes die daar in pasten, die heb ik dus gebruikt.
Het zijn wel helemaal mijn kleuren, rood, rose, zwart en wit.
Ook weer een leuk model.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Sweet Dreams van Craft Sensations
Tekst: Wensen ByMarleen CS1078
Tekst voorkant: Bday van Kaiserkraft
Rozenblad: Creatables LR0162
Roosjes 

Groetjes
ANITA


 

2 opmerkingen:

  1. Leuke pocket kaart!
    Mooi design papier,en de roosjes maken het af.
    Heel leuk gedaan Anita!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke creatie om iets in te steken. Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita