woensdag 1 september 2021

Een Kaartje


Rare titel voor mijn blog die vol staat met kaartjes.
Het slaat in dit geval op de mooie stempel van Ludiec (Different Colors).
Jaren lang heb ik die stempels gespaard, elke beurs kocht ik er 2 of 3, vanwege de prijs.
Momenteel geen beurzen en dus geen stempels dus heb ik er eentje besteld voor de verandering.
Dat is deze tekst geworden.
De narcisstempel had ik al langer, die heb ik op zwart papier gestempeld met Versamark en bewerkt met wit embossing poeder. Hij is ingekleurd met potloden, wit als ondergrond en dan kleur er overheen.
Daarna dit kaartje ermee gemaakt.
Weer even wat anders dus.
Vinden jullie dat ook wel leuk?

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Springtime PK9174 MDesign 
Rand: Creatables LR0696 MDesign
Stempels: Different Colors (Ludiec)
Vlinder: Stampin'Up!
Ingekleurd met aquarel potloden

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita