woensdag 29 september 2021

Van Harte


Op de Facebookgroep van Angela's Hobbycorner loopt nog de challenge met een BINGO kaart.
Hiervoor heb ik een inspiratiekaart geplaatst met de producten uit mijn DT pakket.
De basis is een stans van Elizabeth Craft Design.
Ik heb hem al heel lang maar nog nauwelijks gebruikt. Jammer hé?


Zo ziet hij er uitgeklapt uit.
Eigenlijk is het de bedoeling om 3 delen te stansen maar zoals je ziet kan 2 ook prima.
Als je hem opent klapt het middendeel uit. Dicht past hij gewoon plat in een flop.
De kleuren passen trouwens ook prima bij de herfst.
Wisten jullie dat het a.s.zaterdag Wereldkaarten maken dag is?
Het is de bedoeling dat er zoveel mogelijk kaarten worden gemaakt en de week erna verzonden.
Overal komen er acties rondom deze dag.
Bij Kaartjes Inspiratie Challenge blog hebben ze een extra uitdaging om met 2 kaarten mee te doen.
Bij deze nr. 1 dus.

Wat heb ik gebruikt:
Kaartvorm: Accordeon Circle Card van Elizabeth Craft Design
DSP en cardstock: Romantic Roses van Precious Marieke
Afbeelding  CD11612 van Romantic Roses van Precious Marieke
Vlinders: Craftables CR1354 van MDesign
Tekst: Handgeschreven FEEST CS1086 van MDesign
Parels: offwhite CA3133 MDesign
Distressinkt Spiced Marmelade en Vitage Photo

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Een prachtige kaart Anita.
    Leuk dat je meedoet bij KIC, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita