donderdag 2 september 2021

Warm & Toasty


Het is weer donderdag kerstkaartendag bij 52 Weeks to Christmas.
Dit is weer een CAS kaart (clean and simple) met Stampin'Up! producten van vorig jaar.
Zoals je wellicht weet komt er elk jaar een nieuwe jaarcatalogus en 2 keer per jaar een seizoens mini catalogus. Dit jaar dus ook en daar staan weer andere dingen in dan vorig jaar.
Dit lieve hertje blijf ik wel gewoon gebruiken want ik vind het een schatje en zoals je ziet heb je er snel een leuke kerstkaart mee gemaakt. Het inkleuren kost nog het meeste tijd......

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Mossy Meadow, Basic White
DSP: Trimming the Town (rood) Heartwarming Hugs (groen)
Ster: Stars framelits dies 
Hert: Warm & Toasty
Lint: All the trimmings ribbon Poppy Parade

Groetjes
ANITA

Wil je graag meer informatie over Stampin'Up! en alle producten uit de catalogi neem dan gerust contact met me op of kijk eens op mijn Stampin'Up! blog waar specifieke informatie staat en je de digitale catalogi kunt vinden.

2 opmerkingen:

  1. Schattig, Anita, dat hertje! Leuk zo in die ster!
    Mooie kaart heb je gemaakt.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaart met dat leuke hertje. Hij/zij is de "ster" van deze kaart.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita