donderdag 10 maart 2022

Challenge 290 Marianne Design Challenge blog

Weer 2 weken voorbij dus ook weer een nieuwe challenge op het Marianne Design Challenge blog 
Henriët mocht wat leuks bedenken.
Ze wil een huisje of huisjes zien.


Ik heb er dit keer een CAS (clean and simple) kaartje van gemaakt.
De huisjes uit de Colletables heb ik gedebossed, dat is dus wat anders dan embossen.
I.p.v. de huisjes te snijden gebruik je een embossingmatje. Dan snijdt de afbeelding niet uit maar wordt in het papier gedrukt.
Daarna heb ik dezelfde huisjes nog eens gestanst uit kraft en zwart cardstock en verhoogd opgeplakt.
De lantaarn is zilver mirror paper.
De wolken en de zon zijn gestanst uit een make-up watje.
De tekst maakt het af.
Ik wilde gewoon eens wat anders uitproberen en ben best tevreden.
Komen jullie ook weer gezellig meedoen?

Wat heb ik gebruikt:
Huisjes: Collectables COL1329
Wolken/zon: Craftables CR1459
Tekst: Craftables CR1417
Mirror paper silver: CA3135

Groetjes
ANITA

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf gedaan met die huisjes, het geeft een superleuk effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Anita en gaaf effect
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart met een leuk effect!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super gaaf kaartje met de huisjes Anita.
    Wat een leuk effect geeft dat debossen.
    Weer een idee opgedaan, dank je wel.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje met de huisjes! Wat is debossen? Ik ga eens op zoek, vind het effect echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi
    Wat een prachtige cas kaart.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita