dinsdag 8 maart 2022

Taartalbum

Op Creatief met Angela's Hobbycorner op Facebook hebben we in februari in een besloten groep een taartalbum gemaakt onder leiding van Joyce Tresoor, ons DT lid.
Ik wil jullie dat hier ook laten zien.
Ga er even voor zitten want het is een lang verhaal geworden.

We zijn begonnen met een basis van chipboard en stevig kraft cardstock

Ik heb gekozen voor het pakket Passion van Stamperia.
Zoals ik eerder al schreef heb ik bijna mijn hele leven gedanst.
Een grote passie dus was dit papier een logische keuze.
Hierboven zie je de binnenkant met de binding voor de pagina's van het album.

Ook de buitenkant kreeg een make-over

De versierde bovenkant

Dit is de eerste pagina van het album. 
Opdracht was: bloemen en vlinders

De tag die in de pagina zit

2de pagina met de opdracht: kant/lint en hart

De 2de tag

3de pagina met opdracht: kaasdoek/verbandgaas/stof en plakparels/steentjes

3de tag

4de pagina met opdracht kleur roze en glitter/blingbling

4de tag

5de pagina met opdracht kleur bruin en strik

5de tag.

Het is een prachtig album geworden vind ik, ben er dus heel blij mee.
Mijn roze spitzen en balletschoenen liggen nog steeds boven.
Ik ga ze niet meer gebruiken maar doe ze ook niet weg.
Sweet memories.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Passion Stamperia
Bovenop: Blaadjes en bloemen: Collectables COL1605 ByMarleen
1ste pag.:vlinder: Creatables LR0747
Parels: CA3133 offwhite
2de pag.:hartdoily
3de pag.: pons, fluweelpapier
tekst: Cards Only
Bloem: Organza flower JU0919
pons
4de pag.: Rhinestones light pink CA3156
5de pag.: cirkel Crafters Compagnion
tekst: Susanaments
Lint, bloemen

Groetjes
ANITA


 

2 opmerkingen:

  1. Wat een gave creatie !!!!
    Je zal hier wel veel plezier aan beleefd hebben.
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat prachtig gemaakt! Ook heel mooi papier!
    Bedankt voor je foamtape tip, ik fiets vanmiddag even langs de Action.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita