zaterdag 12 maart 2022

Theeverpakking


Deze maandag zag ik een leuke online workshop bij Hobbyshop Veldmaat, Samen Creatief #23.
Dit mooie papier had ik nog liggen en dat leek me super mooi om dit kadootje te maken.


Het is een doosje waar een mini pakketje in zit met daarin verstopt 2 theezakjes.
Even wat anders dan en kaartje dus.


Bij dit designpapier had ik ook nog een pakket met labels en andere leuke knipmotieven.
Hiermee heb ik het geheel versierd.

Bij Carlin's Kaartenparadijs is de challenge Kopje koffie/thee en niet recht/vierkant.
Ik weert niet of dit dan wel mag. Ik hoor het wel.

Wat heb ik gebruikt:
DSP + elementen: Tea Party van Noor Design
Lint, hempcord
Theezakjes

Groetjes
ANITA

 

3 opmerkingen:

  1. Wow! Prachtig gemaakt Anita! Tuurlijk mag deze creatie meedoen bij onze Challenge. Dit is geen gewoon rechtuit rechtaan kaartje.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geweldige mooie creatie laat je deelnemen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Dit zit tof in elkaar en het designpapier vind ik ook heel mooi bij.
    Bedankt om mee te doen en succes.
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita