donderdag 24 maart 2022

Challenge 291 Marianne Design Challenge blog


De nieuwe challenge is bedacht door Cecile. Maak een kaart voor een huwelijksjubileum, dus voor 
12,5, 25, 40, 50, 60, 70 jaar getrouwd.
Mijn schoonzus en zwager waren 50 jaar getrouwd en daarom maakte ik dit kaartje voor hun.
Het feest hebben we nog tegoed.
De Van Harte cirkel is hier ook wel super geschikt voor en bloemen doen het altijd goed.
De cijfers zijn van Stampin'Up!, ik vond deze net wat groter en sierlijker dan die van MDesign.
Helaas zie je niet zo goed dat ze van gouden Mirror paper zijn want 50 jaar is een 'gouden' bruiloft.
Komen jullie ook weer gezellig meedoen op het challenge blog?

Bij Hobbyvision willen ze bloemen zien op de kaart

Wat heb ik gebreuikt:
DSP: Pretty Paper bloc Eline's Honeymoon PB7060
Cirkel: Craftables CR1560
50: Large Numbers Stampin'Up!
Hortensia: Creatables LR0703
Takje: Creatables LR0693
Mirror Paper gold: CA3134
Parels: Scrap Unlimited
Lint, inkt

Groetjes
ANITA



 

4 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje heb je gemaakt Anita!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart voor het gouden bruidspaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart leuk om de 50 in het midden te verwerken.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige huwelijkskaart Anita,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita