woensdag 2 maart 2022

Dansalbum in vintage



Zoals jullie weten heb ik heel lang gedanst.
In februari heb ik in mijn DT pakket van Creatief met Angelas Hobbycorner het mooie papier Passion van Stamperia gekregen.
Ik had daar al een kaart mee gemaakt en nu dus ook nog dit album.


Ik heb geprobeerd om de mooie afbeeldingen zo mooi mogelijk te gebruiken. Bij deze paste de spitzen er net niet op en dus steekt die lekker uit.....hihi!


Kijk eens hoe mooi, heb glitter op de jurk gedaan. Kun je het en beetje zien?


Een pagina met een tussenstuk waarvan je een pocket kunt maken.


De prima ballerina kon er ook maar net op. 
Wat had ik graag ooit in zo'n tutu willen dansen.....
De rechterkant is ook al zo'n mooie jurk


Deze heb ik beplakt met kleine pareltjes.
Geeft toch een mooie uitstraling vind ik.

Bij Hobbyshop Veldmaat moet je een DDD mal gebruiken

Wat heb ik gebruikt:
Albumstencil: mini album met pocket  Dutch Doobadoo 470.713.776
DSP: Passion van Stamperia
Diecuts: Passion van Stamperia
Bloemen: Florals 3 van Elizabeth Crafts
Takje: Creatables LR0693
Blaadjes: Collectables COL1504 Flowers ByMarleen 
Stempels: Jenine's Mindful Art JMA-ES-STAMP110
Pearls offwhite: CA3133
Distressinkt; Vintage Photo
Lint, paperflowers

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Een creatie met WOW effect! Schitterend gemaakt.
    Wij hebben vanmiddag gedanst, van alles wat: paso doble, Weense en Engelse wals en lijndansjes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi album met prachtige afbeeldingen van ballerina's.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een prachtig album!!
    Daar kun je trots op zijn!
    Wat een mooi papier en de plaatjes van de ballerina's en tutu zijn ronduit schitterend.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een prachtig album!!
    Daar kun je trots op zijn!
    Wat een mooi papier en de plaatjes van de ballerina's en tutu zijn ronduit schitterend.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig album en schitterend dsp Anita.
    Dank je wel voor je deelname bij hobbyshop Veldmaat
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita