donderdag 17 maart 2022

Kerstmokken


Ik loop gigantisch achter met dingen plaatsen....
Deze mokken zijn allang weggegeven maar niet geplaatst. Gewoon erg hé?
Hebben jullie daar ook wel eens last van?


Deze model maakte Joyce van ons designteam bij Creatief met Angela's Hobbycorner tijdens een live.
Ik heb ze vrij snel daarna gemaakt en bij onze buurtjes bezorgd.
Tja en dan vergeet je ze te plaatsen.
Wat je niet ziet is er niet toch??? Hihi....!


Hier nog even gezellig naast elkaar.

Ik plaatst deze ook bij 52 Weeks to Christmas

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Christmas Wishes van Scrapboys 
Christmas Time van Craft O'Clock
Tag zakje: Craftables CR1377 MDesign
Tekst: Kerstboom Carla Creaties van CraftEmotions
Hallo Winter ByMarleen CS1036
Paperflowers: RB2227
Lint

Groetjes
ANITA

12 opmerkingen:

  1. Wat gaaf, Anita!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zien die er prachtig uit! Leuke kerstdecoratie.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig creaties Anita....wat super leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele gave feestelijke mokken Anita.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je mokken prachtig! Heel apart en leuk om te geven. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke mokken Anita, daar zullen de buren vast heel blij mee zijn geweest. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja soms blijft iets heel lang in je map staan, maar blij dat je ze vandaag laat zien, ze zijn echt PRACHTIG!!!
    Gezellig dat je vandaag weer meedoet met de wekelijkse kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi
    Wat een prachtige mokken heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zou zonde zijn om die mooie mokken hier niet te delen, ze zijn prachtig! Waren de ontvangers vast mee in de wolken!
    heel mooi dessinpapier ook, ik gebruikte deze lijn in mijn december daily...
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Knap deze kerstmokken en zo leuk gevuld ! Mooi papier en het peperkoekenhartje is ook een leuk accent. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita