woensdag 16 maart 2022

Jarige kleinzoon Jerôme


Afgelopen zaterdag was onze kleinzoon Jerôme jarig en werd al weer 1 jaar.
Helaas konden we er niet heen omdat we met spoed weggeroepen werden omdat het met mijn moeder niet goed ging. We wonen op 2 1/2 uur rijden van haar dus geen tijd te verliezen.
Het kaartje hebben we nog wel snel afgegeven dus dat heeft hij gehad.
Ik heb het gemaakt met de materialen die in mijn designteam pakket zaten van Angela's Hobbycorner.
Daar stond hij al wel geprogrammeerd op de Facebookgroep.


Dit zijn de nieuwe materialen van Studiolight en zo cute om mee te werken.
Het model vond ik op Pinterest en paste prima bij deze stansen en stempels.
De achtergrond heb ik gemaakt met een mal die ik maakte van de wolkenstans en Distressinkt Tumble Glass.
Alle figuurtjes zijn ingekleurd met Copic markers.

Wat heb ik gebruikt:
Wolken en vliegtuig: Studiolight Essentials SL-ES-SCD25
Beestjes: Studioldight Essentials SL-ES-SCD22
Tekst: CS0844 MDesign
1: Collectables COL1418 MDesign
Distressinkt Tumble Glass
Copics

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Anita, ik hooo dat het met je moeder weer beter gaat.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje. Proficiat met de jarige.
    Ik hoop dat het met je moeder ook weer goed gaat?
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi !!!
    Sterkte de komende tijd !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief verjaardagskaartje Anita, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je kleinzoon,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita