maandag 31 oktober 2022

Happy Birthday to you


Even geen kerst maar een verjaardagskaart in mooie herfstinten.
Dit was de laatste workshop die ik hier thuis gaf voordat we het huis overhoop haalde.
Vergeten om die nog te plaatsen.
Hoop dat jullie er nu ook nog van genieten.


Het is weer een leuk model dat gesloten wordt door een bellyband.
Geen moeilijk model maar wel superleuk.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Basic White
DSP: Botanical Garden
Tekst: Birthday Bright
Cotton Twine
Rhinestones
Alles van Stampin'Up!

Groetjes
ANITA
 

1 opmerking:

  1. Prachtige kaart, lekker vrolijk en leuk model. Ik heb het aantal challenges van de eekhoornkaart aangepast naar 5. Ik had het niet in de gaten, bedankt voor de tip. Kun jij de kaart terugplaatsen bij MD of moet ik m opnieuw linken? Wil nl wel graag meedoen ☺️ . Hoor graag! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita