zaterdag 24 december 2022

December


Qua kleur even buiten mijn comfortzone.
Toch wel een mooi geheel eigenlijk.
Dit kaartje maakte ik aan de hand van een tutorial van Sylvia Scharp op Facebook.
Inmiddels heb ik hem ook al verzonden.


De kaart bestaat uit enkele enveloppen die in elkaar zijn gelijmd en waarbij dan pockets ontstaan.
Bij dit mooie papier zitten ook labels en kleine kaartjes die die kunnen daar mooi ingestoken worden.
Al met al dus een leuke kaart.

Wat heb ik gebruikt:
Patroon Sylvia Scharp
DSP: Warm & Cozy 6011/0655 Noor Design
Tekst: Craftables CR1561 ByMarleen MDesign
Tags: Warm & Cozy 6011/0426 Noor Design
Figuurtjes: Falalalala Craftlab CCL-ES-STAMP 275 Studiolight
Rhinestones: CA3136 MDesign

Groetjes
ANITA

 

1 opmerking:

  1. Hoi Anita, Ja, dat is inderdaad heel wat anders. Maar echt een leuk kaartje. Ik hou van werkstukken met enveloppen waar je weer wat in kunt stoppen. Deed ik met scrapbook ook vaak. Blijft het verrassend. Ik wens je hele fijne dagen en tot de volgende keer. Groetjes, Karen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita